Video Poliklinike OXY
Video Poliklinike OXY
Dragi Pacijenti,
HZZO je dana 01. srpnja 2014. godine sklopio s Poliklinikom OXY Ugovor o provođenju specijalističko-dijagnostičke zdravstvene zaštite do 31. prosinca 2014. godine, što znači da se u našoj ustanovi možete liječiti putem crvene uputnice na teret HZZO-a.
srpanj 2014.
U Poliklinici OXY u lipnju 2014. liječen je za 3-4 puta veći broj unesrećenih ronilaca u odnosu na dosadašnji višegodišnji prosjek. Najvjerojatnije se radi o tome da poslije zimske pauze ronioci turisti iz zemalja gdje se zimi ne roni i bez ronilačke kondicije počinju intenzivno ronjenje s dva do tri duboka zarona dnevno kako bi što bolje iskoristili svoj godišnji odmor, te time dovode sebe u povećani rizik od nastanka ronilačkih bolesti.
Potrebno je strogo se pridržavati svih sigurnosnih ronilačkih pravila, izbjegavati duboka i ponovljena ronjenja kako se ne bi doveli u situacije koje provociraju razvoj ronilačkih bolesti.
srpanj 2014.
Do 2014. godine zbrinjavanje ronilačkih nesreća odvijalo se u svim poslovnim jedinicama Poliklinike OXY.
Međutim, zbog nerješavanja problema financiranja pripravnosti, obavještavamo Vas da će se zbrinjavanje unesrećenih ronilaca obavljati samo u Poliklinici OXY Pula.
svibanj 2014.
Nastavljamo s akcijom – 20% popusta na uslugu liječenja hiperbaričnom oksigenoterapijom! Akcija traje do 30. lipnja 2014. godine.
Čekamo Vas!
travanj 2014.
U mjesecu ožujku 2014. odobravamo popust na SVE usluge Poliklinike OXY.
ISKORISTITE PRILIKU!
ožujak 2014.
Poštovani pacijenti,
11. ožujka 2014. godine Poliklinika OXY ponovno je sklopila Ugovor o provođenju specijalističko-dijagnostičke zdravstvene zaštite s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje do 30.06.2014. godine, što znači da se u našoj ustanovi možete opet liječiti putem crvene uputnice na teret HZZO-a
Za narudžbe molimo nazovite na naše telefonske brojeve.
ožujak 2014.
Uvođenjem ISO 9001:2008 certifikata Poliklinika OXY ustrojila je sustav upravljanja kvalitetom, čime se čvrsto opredijelila za sustavno i trajno poboljšavanje kvalitete svojih djelatnosti. Prvo načelo upravljanja kvalitetom zahtijeva dosljednu usmjerenost na klijente, gdje je primarni cilj naše ustanove kontinuirano podizanje zadovoljstva upravo korisnika usluga- naših pacijenata.
listopad 2013.
Ulomak iz predgovora hrvatskom izdanju
… „Odabir knjige koja će se prva pojaviti na hrvatskom jeziku nije slučajan. Ona je od 1989. godine temeljni nastavni udžbenik na American College of Hyperbaric Medicine i kako to autor navodi u uvodniku prvog izdanja, smisao termina „udžbenik“ u naslovu je bio naglasiti činjenicu da je metoda ostvarila razinu koja zahtijeva formalno izdvajanje iz okrilja drugih medicinskih disciplina, s definiranim katalogom znanja, te standardima stručnosti i iskustva medicinskog i tehničkog osoblja.
Ta razina je ostvarena u Republici Hrvatskoj i već duže vrijeme postoji potreba za publikacijom koja će zaokružiti postojeća dostignuća, dati opis temeljnih principa i mehanizama djelovanja, kritički prikaz rezultata provedenih istraživanja i obilatu bibliografiju za daljnje istraživanje, preispitivanje i provjeravanje u svakodnevnom radu.
Uvjeren sam da će Vam knjiga koristiti jednako kao i meni.
Hrvoje Stipančević, dr.med.“
srpanj 2013.